Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-23, 10:46   #922
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Da velger du jo samtidig å ikke høre på hans versjon.

Politikere er mennesker og gjør dumme ting som alle andre. Dette var klønete og teit og fullt fortjent med bot. Jeg tror ikke et sekund at han var billigbil å ofte hele sin politiske karriere for noen raffe solbriller.

Jeg vet ikke jeg. Det er jo videoovervåkning og vitner her. Jeg forstår ikke hva som har skjedd, jeg er enig i at det er helt idiotisk å stjele og synes ser er vanskelig å tro at han har gjort det. Then again kjenner jeg til folk som stjeler helt uten å trenge det. Mer tvangsmessig enn noe annet.

Jeg er distre selv og har forlatt butikker med ting. I det øyeblikket jeg oppdager det springer jeg tilbake og leverer/betaler. Jeg river ikke av prisen og stapper det i kofferten. Her har det jo gått fra trallen, til lomma og så opp i kofferten.

Når alt det er sagt så synes jeg kanskje ikke at det er verdens undergang og «gå av som partileder». Men det var jo skikkelig dumt å ikke fortelle hele historien med en gang det ble en sak i nyhetene. For først så man jo for seg en distre Moxnes som gikk ut av butikken med dem på hodet. Som man kan le av og tenke «det kunne vært meg»