Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-23, 16:34   #12
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

En sak som hadde vært litt morsomt, egentlig. Det er strengt tatt en glad-sak å returnere noe man tok med seg i svima. Og noe ganske mange kan kjenne seg igjen i.

Tankegangen bak «og shit, jeg tok med meg noe som ikke var mitt» og så beholde det, not som much. Særlig når vi snakker om noe til over tusenlappen. Og ta av prislappen?! Da har man tenkt noen tanker rundt at den ikke bør være på altså.

Jeg lurer jo litt på samtalen på samtalen på butikken også «Moxnes stjal et par solbriller, hva i alle dager skal vi gjøre?!». Det gikk jo en halvtime fra de ble tatt til han ble tatt. Så mulig de ventet for å se om han kom tilbake?

Det hadde jo vært en ikke-sak om han kom tilbake med dem.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat