Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-23, 20:27   #13
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.712
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor vanskelig er det å kjøre trygt med henger på langtur?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Kan heller ikke se for meg at det skal være noe problem med en liten henger. Til og med jeg skulle fikset det. Det kjipe er jo at dere må kjøre 80 da, det var det eneste som kunne fått meg til å heller gå for mannen din sitt forslag.

Vi var nettopp i Danmark med hest på henger. Da var jeg glad det var LøveMannen som kjørte.

Det er nettopp det med fartsgrensene som har vært hovedargumentet hans frem til han i dag kom med "få sleng på".

Det er ikke aktuelt at en av oss kjører hele ferien, både av prinsipp om at begge bør kunne i tilfelle noe skjer og fordi vi alltid deler på. Jeg kjørte hele tiden inntil han tok lappen da vi hadde fått vårt andre barn. Siden har vi delt. Det er godt å få slappe av litt

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat