Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-23, 08:02   #3
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det rareste du har sett i en fryser?

Jeg hadde en død hønsehauk der som jeg tok vare på til en fra naturmuseet skulle hente den. Gikk ikke mye i frysevarer mens den lå der, for å si det sånn. Jeg grøsset uansett om den var pakket inn i sju lag plastposer og søppelsekk. Det hjalp heller ikke at i samme periode som den lå i fryseboksen dukket det opp en nyhetssak om noen som hadde en ugle liggende til utstopping. Bare at den viste seg å kun ha besvimt, og våknet til liv i fryseboksen en dag eller to etterpå. Så da noen i familien skulle hente noe var det vill flaksing inni plastposen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat