Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-23, 16:25   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: sparkle og male et rom - pris

Nå svarer jeg overhodet ikke på spørsmålet ditt, men svarer allikevel. Jeg leste om problemstillingen i en annen tråd.

Har du vurdert å la ungen gjøre jobben selv? Jeg mener å huske at dine unger er litt, men ikke mye, yngre enn mine. Da snuppa «vokste fra» fargen på rommet sitt, så betalte vi for sparkel, maskeringstape og maling. Jobben gjorde hun selv; med stor entusiasme og glede. (Og litt hjelp fra ei venninne.) Da tror jeg hun var ca 14 år. Det ble ikke perfekt, men definitivt godt nok.