Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-23, 08:53   #987
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Jeg er så lei av systemet til legekontoret mitt. Du får KUN time på dagen og kan ikke bestille time på forhånd. Greit nok. Man får stort sett alltid time samme dag. Men jeg har massive utfordringer med å gå til legen og bruker 2-3 dager på å greie å bestille time. Og bruker oversikten over hvilke leger som jobber når aktivt slikt at jeg slipper de legene jeg er mest redd for. Men nå har de jammen rotet til den oversikten også og jeg har brukt helga på tankekjør og stress fordi jeg måtte til den legen jeg er aller mest redd for, noe som er utfordrende fordi en del av mitt symptombilde er selektiv mutisme, så jeg greier ikke snakke om jeg kommer til «feil» lege. Så det krever en del planlegging. Og pling så fikk jeg time hos legen «min» som i følge oversikten ikke er på jobb, men som er en jeg greier å snakke hos.
Bra det altså, men de skulle visst hvor mye sykere jeg blir av slikt styr.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv