Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-23, 17:33   #995
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Skulle bedt dem ta en studietur til mitt fastlegekontor, der de har hver sin dag å ta akutt-timer, de fem-seks legene som deler kontor. Ring før halv ni og få time samme dag hvis det trengs.

Gruffetråd, så jeg kan få klage litt over folk som man må hale og dra i, for å få planlagt og bestilt materiell til. "Men vi trenger det ikke før i september"... Men nå tar jeg ferie, når jeg er tilbake har du ferie, og vips er vi i midten av august og legg til to-tre ukers produksjon og frakt så spørs det om vi rekker å få det.

-ea- er ikke aktiv