Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-23, 21:35   #11
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Single og ferie

I år skal jeg kjøre nordover. Vanligvis pleier jeg å kjøre med færrest mulig stopp/pause begge veier, men jeg tenker at det ikke blir slik i år. Jeg lurer litt på om jeg skal planlegge noen stopp hos småprodusenter av garn, for eksempel Selbu garn og lofotgarn. Jeg skal også ta med mamma på en liten tur til Senja.
Neste år blir det hjemmeferie store deler av ferien. Jeg skal jobbe som frivillig på et arrangement i Hønefoss, høre på deilig musikk på Tons of Rock og kanskje ta en tur med hunden på fine turer i marka eller opp på noen topper.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat