Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-23, 22:43   #9
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bra kjeler med non-stick

I forbindelse med at vi måtte koke vannet en liten periode i 2007, så fikk jeg en Eva Trio-gryte (Wikipedia sier gryte er med to "ører" til håndtak, mens kasserolle skal ha et langt skaft ). Etter det har jeg byttet ut alle mine gryter/kasseroller med noe tilsvarende fra Eva Trio-serien. Jeg bruker vanligvis en av mine favoritter fra Eva Trios Gravity-serie (den ser ut til å ha gått ut av produksjon, men selges blant annet på finn), men om jeg skal lage noe som krever non-stick (karameller, for eksempel), så bruker jeg ofte en gryte jeg mener er fra Eva Trio Dura Line-serien. Se for eksempel her. Jeg er kjempefornøyd med den, men jeg passer jo på å aldri bruke skarpe redskaper i gryten, og vasker alltid gryten for hånd.

Jeg kjøpte et Eva Trio White Line-sett til mine foreldre, og de er kjempefornøyde. Jeg ser at denne kasserollen her fra White Line-serien er på tilbud nå. Den serien anbefales også!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat