Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-23, 14:02   #85
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg er gjerne prippen på dette. Det kunne virkelig ikke falle meg inn å ha kjønnet mitt i kontakt med ting som ikke enkelt kan vaskes. Både voksne og barn har minimum på seg truse når de er i fellesarealer her.

Det har vi virkelig her også. Det jeg snakker om er varme dager, utendørs og uten mange planer om å sitte ned store deler av dagen. (Det betyr ikke at jeg ikke kan sette meg ned, men det er typisk på ferie med mye gåing.

I går hadde jeg en (ren, selvsagt) truse i veska. Skulle på shopping og det kunne jo være at jeg skulle prøve noe.

Dessuten vaskes klær kjempegofte på en sånn type ferie. Nettopp pga svette og solkrem.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat