Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-23, 17:31   #97
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.958
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Jeg er Team Hyacinth.

Godt vi er flere, i det minste.

Jeg, som ofte beskyldes for å ha støv på hjernen og bakteriefobi, kjenner ikke den hygienegreia overhodet. Men det er vel kanskje fordi jeg sjelden sitter når jeg er truseløs. Og hvis jeg gjør det, så er det jo i sånne sydenklær som vaskes etter svært kort tids bruk.

En typisk situasjon hvor jeg ikke kunne tenke meg å ta på truse er etter å ha vært på stranden. Da tar jeg kjolen over våt bikinitruse og tar av bikinitrusa. Kunne ikke falt meg inn å ta på truse da. Våt kropp, sand, strand… nei takk. Å gå med flagrende kjole tilbake til hotellet er vidundelig. Og kjolen kommer jo ikke i kontakt med noe som helst.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat