Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?
Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.
En typisk situasjon hvor jeg ikke kunne tenke meg å ta på truse er etter å ha vært på stranden. Da tar jeg kjolen over våt bikinitruse og tar av bikinitrusa. Kunne ikke falt meg inn å ta på truse da. Våt kropp, sand, strand… nei takk. Å gå med flagrende kjole tilbake til hotellet er vidundelig. Og kjolen kommer jo ikke i kontakt med noe som helst.
Når jeg bader tar jeg av den våte bikinitrusa og tørker meg med håndkle under kjolen, hvis jeg har kjole, og tar tørr truse på. Evt har jeg shorts, og da tar jeg håndkle rundt meg mens jeg bytter truse, og tar på meg shortsen. Men det er svært sjelden jeg bader, jeg er ikke noe bademenneske (når vi er på ferie er det ikke alltid på badeplasser, og her hjemme bader jeg praktisk talt aldri, så det kan gå år mellom hver gang). Men de gangene jeg er på ei badestrand har ofte både jeg og bikinien rukket å tørke, helt eller delvis, før jeg skal kle på meg og gå derfra. Men jeg kunne sikkert funnet på å gå med kjole uten truse fra stranda og på vei til hotellet for å dusje, hvis jeg bodde på et hotell rett ved en strand slik at det var et aktuelt scenario, men det kan jeg ikke huske at det har vært noen gang.