Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-07, 20:45   #4
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Slappe håndtrykk

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg er forresten en sånn som går rundt og tvinger andre til å hilse på meg og presentere seg og presentere andre for meg og sånn.

-Hei, hei, jeg heter Mim, jeg er venninne av Y, jeg tror ikke vi har hilst? :strekker ut lanken:

Jeg vet ikke om det er bra eller dårlig.

Det synes jeg er veldig bra! Det virker vennlig, og du viser at du ønsker å bli kjent med vedkommende.

Selv har jeg fast håndtrykk. Spesielt før fikk jeg en del hyggelige kommentarer på det, spesielt fra litt eldre menn som syntes jeg var ei kjernejente med det håndtrykket.

Etternavnet bruker jeg aldri når jeg hilser. Det er utenlandsk, og i kombinasjon med et sjeldent fornavn så oppfatter rett og slett ikke folk hva jeg sier. Da er det bedre de får med seg fornavnet, om ikke annet.