Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-23, 10:40   #3
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elsparkesykkel

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg skal ihvertfall ikke ha den som er til salgs for 18 000, og som har en toppfart på 60 km/t.

.. som er like greit, siden det ikke faller innunder reglene for elsparkesykkel. Den kan være lovlig å selge (!), men ikke lovlig å bruke i Norge.

Vær forresten klar over at du må skaffe deg ansvarsforsikring om du har egen elsparkesykkel. Jeg antar at de som leier ut elsparkesykler har dette innbakt i leien.

Hvis du ikke allerede har gjort det, så anbefaler jeg deg å teste ut elsparkesykkel ved å leie. Å leie har mange fordeler, blant annet at du kan sette fra deg sykkelen og ikke trenger å tenke på å finne en tyveri-trygg plass samt at du slipper å tenke på dette med ansvarsforsikring.

Ja, og bruk uansett hjelm!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat