Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-23, 18:01   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.043
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å bli filmet av drone

Jeg er på Kreta. I dag var vi på et badested hvor vi var en god del mennesker i vannet. Så dukker det opp en drone som blir hengende over oss. Ikke rett over oss, men like i nærheten. En 4-5 meter over oss. Den blir hengende der noe minutter. Jeg så ikke hvem som filmet og fant det veldig ubehagelig. Jeg er nærsynt, men bruker ikke briller når jeg bader. Jeg hyttet med neven mot den og da fløy den av sted.

Når jeg kommer opp av vannet skjønner jeg hvem som filmet. Han snakket godt engelsk (trolig morsmålet hans), og jeg ga ham tydelig beskjed om at jeg ikke hadde likt dette. Ordene jeg brukte var at jeg oppfattet det «invasive”. Han sa at han hadde oppfattet det og at det var derfor han sluttet. Jeg sa at han ikke burde ha filmet i utgangspunktet, men det var han slett ikke enig i. Han skulle jo bare filme kjæresten sin og hun hadde ligget i vannet rett ved meg. Det visste jo ikke jeg noe om. Jeg oppfattet bare at det hang en drone like over meg.

Er dette noe jeg tar helt feil når jeg reagerer på? Er det helt greit å filme med drone på denne måten?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat