Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-23, 13:18   #213
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?

Men det er forskjell på at noe er helseskadelig og at noe har bakterier i seg da. Alt er ikke nødvendigvis helseskadelig selv om det inneholder bakterier. Da ville jo alle som vasker undertøyet på 40 grader (som meg selv f.eks) gå rundt og være syke veldig ofte. Så jeg tror nok de aller fleste lever helt fint med det som måtte være igjen av bakterier i undertøyet etter å ha vasket det på 40 grader.

Men fortsatt, jeg ville likevel vasket kjolen etter en dags bruk, hvis jeg hadde sittet truseløs i den. Selv om det sikkert hadde gått helt fint å la det være også. Det går vel mest på følelsen av at den er udelikat, heller enn at det reelt sett er uhygienisk. Vi vasker oss jo vanligvis mye mer enn det som egentlig er nødvendig, og det gjelder nok klærne vi går i også.