Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-23, 12:10   #741
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Det er vel ingen som innrømmer at de kjører over fartsgrensa. Folk innrømmer det vel knapt når de blir tatt. Men realiteten er at svært mange gjør det. Det er mye mer akseptert å kjøre i 85 i ei 80 sone enn 75. Selv den lokale lensmannen ble overrasket over hastighets nivået da det ble påbegynt veiarbeid. 1/3 av tungtrafikken kjører utenom sjikanen som er satt opp for å få ned farten. De kunne bare spurt naboen
Og hvem jeg diskuterer med? Det er en såpekassetråd. Jeg behøver ikke diskutere med noen. Jeg ranter.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat