Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-23, 11:06   #16
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger jeg egentlig en blender?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg tenker du klarer deg fint uten. Vi bruker vår til smoothie, milkshake og til å kjøre supper og sauser glatte. Jeg synes blender fungerer bedre enn stavmikser til de to sistnevnte (fordi jeg synes småbiter lettere slipper unna med stavmikser, det blir liksom ikke 100% glatt med stavmikser), men ikke mye bedre at jeg ville kjøpt en blender bare til det.

Forsåvidt enig i det med biter. Men jeg sliter med at det må relativt mye væske til i blenderen for å få den til å gå skikkelig. Det setter seg fast langt nedi der, og blenderen er svær.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat