Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-23, 22:45   #42
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.397
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte slippe fram trafikk?

Når jeg kjører på fremmede landeveier (spesielt om vinteren) slipper jeg forbi hver gang det blir liggende en bil bak meg som ser ut som er mer kjent i området. Når jeg kjører på kjente landeveier liker jeg at folk slipper forbi uansett om jeg er den eneste som ligger bak, og jeg blir litt irritert hvis det går særlig mange km uten å bli sluppet forbi. I går kjørte jeg en vei jeg har kjørt kjempemange ganger og trives med å ligge mellom 70 og 80, og lå bak en som lå i ca 55 km/t. Etter hvert var vi vel 4 biler som lå bak, og da valgte bilen å bråstoppe rett bak en brå sving, men kjørte ikke langt nok ut til siden til at det var ok å kjøre forbi så lenge det kom møtende biler, så det ble en skikkelig ubehagelig situasjon med biler både forfra, bakfra og i siden av veien. Det hadde vært plenty av tryggere steder å stoppe langs veien tidligere.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat