Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-23, 23:57   #95
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Ligger 6 sesonger på Netflix. Samme på HBO Max. Og 7 på Viaplay. Mente du Outlander?

Skrev jeg kke Outlander? Det er sendepause frem til etter jul i Outlander sesong 7. Jeg skjønner ikke hva dere ikke skjønner?
Sesong 7 er delt opp i to deler, Jeg har sett den siste episoden i del 1 nå, og vi må derforfor vente til etter jul md å se del 2.

Edit, jeg sjekket opp nå: siste episode i del 1 kommer 12. augst, det er en ukes sendepause nå, og så blir det pause frem til nyåret en gang før vi får del 2.

Sitat:

VIKTIG INFO ❤️ neste uke er det Outlanderfri, det vil si at episode 8 kommer 12 august på Viaplay. Sesong 7 er delt i 2. Del en består av de første 8 episodene vi har sett nå i sommer. Del 2 kommer først på nyåret og da nye 8 episoder. Vi har ikke fått dato enda. Vi får også en siste sesong, nr 8 ❤️🥹 Pga streik i Hollywood blandt skriverne til tv-serier blir nok sesong 8 utsatt en god stund, da de enda ikke har startet innspillingene. Vi kommer tilbake med mer info om dette. Som vanlig har Viaplay rettighetene slik at sesongene kommer på Netflix og Hbo ca ett år etter Viaplay. Vi gleder oss også masse til Outlander sin spinoff-serie Blood of my blood som vil handle om Jamie sine foreldre ❤️ mer info om dette kommer så fort vi vet mer.

Karamell er ikke aktiv