Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-23, 22:52   #94
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.322
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte slippe fram trafikk?

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Kjører vi Oslo- Trondheim + definerer jeg det som langt. Vi snakker 10 timer bare kjøretid + pauser. Ja, vi skal lengre enn Trondheim.
Og ja, bønder og traktorer er ofte i veien. Grunn til at vi ikke kjører RV3.

Men kjører du Gudbrandsdalen tar det jo uansett mye lenger tid. Da har du tid til å stå litt i kø før du er oppe i samme tidsbruk.



Det hender jeg tuter men ikke fordi noen kjører for sakte (selv om det frister). Som regel er det fordi noen ikke overholder høyreregelen, og jeg står på forkjørsretten min (med bremseberedskap, selvsagt), eller når noen hiver seg inn foran meg så jeg må bråbremse.


Og jeg syns som regel traktorer er flinke til å slippe frem køen, det er verre med lastebiler, bobiler og andre sløvinger. De ligger langt under fartsgrensen der det er umulig å kjøre forbi, men straks det blir mulighet så øker de farten. Why?!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat