Sv: Walkingpad
Opprinnelig lagt inn av Storm, her.
Har ikke lest hele tråden, men jeg har en walking pad og synes det er genialt. Bruker den ikke ekstremt mye, men den er gull å ha spesielt på vinteren når det ikke frister å begi seg ut på holka. Enkel måte å få inn mer hverdagsmosjon.
Ja, holka er et argument. I vinter hadde vi holde fra januar til april. Og beinkaldt. Eller vått.
Og i de periodene er heller ikke hunden så innmari interessert i gå tur.
Jeg har endel "dødtid" i løpet av dagen som ikke er samlet, hvor jeg ikke kan ut av huset og hvor jeg må være tilgjengelig for ungene. 10 minutter her og 5 minutter der liksom.
Da jeg trente litt på treningssenter i vår oppsto det fort problem med at når jeg hadde trent i 20 min, så måtte Lillesøster hentes på skolen. Hverdagen min er helt uforutsigbar og jeg må sette ungene først. Og hunden lever godt med det, han er like happy for en lekerunde i hagen med ungene, eller en tur i hundeparken for å kaste frisbee. Men han FÅR tur også, det er bare at her i huset nytter det ikke med vane om at "tur kl da og sånn", for plutselig er alt snudd på hodet og jeg må konsentrer meg om ungene.
Jeg står jo opp 05 for å få noen timers arbeidsro nå i ferien. Og å legge inn skikkelig trening før der, det går bare ikke. Litt søvn må jeg ha.
Men jeg prøver rett og slett å finne lommene, som gjør at jeg får fra veldig lite aktivitet, til litt mer. Og forhåpentligvis til mye mer etter hvert.
Lillesøster 09
|