Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-23, 19:32   #8
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.878
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den viktigste politiske symbolsaken

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

I vår kommune er det vindkraft, tror det er eneste som betyr noe som helst…….

Det samme her. Jeg vil ikke ha vindmøller. Rett og slett. Stygge, bråkete fugledrepere som krever enorme naturinngrep og som ikke lønner seg en gang. Slutt å kaste bort vakker natur og skattepenger på den dritten!

Det er et par andre påtenkte lokale byggverk som jeg og mange med meg ikke akkurat applaudere også. Men de er ikke så viktige.

Men en annen kjepphest; få partiledere og nasjonale politikere ut av debatten og valgkampen! Jeg vil vite hva for elende lokalpolitikere har på agendaen de neste fire årene sånn at jeg kan velge det minste ondet. *dessillusjonert*

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat