Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-23, 12:50   #11
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 460
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ekstremvær, klimaendringer, ansvar og forebygging!

Haff...
For ei som bor i disse dalstrøkene hvor flommen kommer som en overraskelse på campingplassene hvert bidige år (!) (Kanskje ikke hvert år, men hvert 3-5 er det i hvert fall). Og jeg skjønner ikke at man får lov til å drive campingplass uten å ha en plan for å evakuere både vogner og folk. Campinghytter får man bygge opp igjen gang på gang på samme sted.
Jeg tror det er på tide å tenke litt nytt, og at det kommer litt strengere krav.
Dog er jeg helt for å bruke arealene til slike ting, og det skal jo være litt lavterskel, men jeg ser jo at noen får dette fint til, mens andre ser ut som de gir blanke f..

I tillegg så MÅ man tenke litt når man bygger nytt. Ny E6 som ble bygget for noen år siden forbi oss skulle ha vært hevet, hvis ikke så må man begynne å grave ut mer plass til elva. (Det kan man dog ikke gjøre pga trekkfuglene som lander på sandbankene..)

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat