Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-23, 00:07   #11
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kor skal vi reis? Vintertur med sol og sommer

Sydkysten på Gran Canaria er vel litt varmere, men det er nokså stor forskjell på øya. Las Palmas i nord er f.eks. tydelig kaldere og mer tendens til skyet/regn er min erfaring. De fleste norske pensjonistene holder vel til på strekningen Arguineguin- Patalavaca-Puerto Rico. Hvertfall fra Arguineguin til Anfi kan man gå tur langs fine strandpromenader. Sjømannskirken er i Arguineguin, hvis man vil ha en vaffel eller låne en bok. Mange er veldig glade i Puerto Rico, for min egen del synes jeg det er litt slitent og usjarmerende. Men de har ihvertfall fått et nytt shopping/ restaurant-område ovenfor det gamle senteret. Heter Mall of Mogan, mener jeg.

Lurt å sjekke beliggenhet på et kart før man bestiller. Når vi har bestilt billig på GC har det ofte vært hoteller som ligger skikkelig i gokk. Blir litt begrensende hvis man er med en som har litt gang-hinder.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat