Tråd: Kirkevalget
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-23, 12:33   #8
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kirkevalget

det er nettopp det. Så i år tenker jeg at jeg digitalt forhåndsstemmer der jeg HAR et reelt valg i kirkevalget, og dropper det andre. Sist tror jeg at jeg stemte blankt på menighetsrådet bare for å levere NOE for jeg "kjenenr" ei av de som står der og tar mot stemene, det er søtra til en kompis av eldste, men jeg kjenner ikke til hennes ståsted på konservativ/åpen-aksen f.eks. Jeg hadde ber ikke lyst å vite henne at jeg ikke ville stemme på dem, feig som jeg er. Jeg ser ikke noe poeng i å stemme p dem når jeg altså ikke vet hva de står for og ikke har noe reelt VALG. Klart, jeg kan engasjere meg og begynne å ringe rundt til dem og spørre hva de står for, men det er litt mer enn jeg legger ned i det...