Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-23, 11:08   #14
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.874
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syden i oktober - hvor drar man da?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har vært på Kreta i høstferien flere ganger. Det har vært fint vær da, men jeg har hørt rykter om at det ikke er garantert (slik man er på sommeren). Det har vært godt og varmt på dagtid, også nok til å bade, men at man kanskje trenger en langermet genser på kvelden.

Det er faktisk ganske stor forskjell på uke 40 og uke 41. Første gang vi dro på høstferie til syden, Rhodos, så vi veldig tydelig da vi kom ned i slutten av uke 40 at det ikke ble fylt på med gjester mens vi var der. Mange dro hjem og ingen kom til. Reiseselskapene solgte rett og slett ikke turer så seint.

Vi har flere ganger opplevd at den første høststormen kommer i vår ferie. "Vi har ikke sett regn her siden 3. juni"-kommentarer også. Jeg var misunnelig på uke 40-ferien da jeg hadde skoleunger.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat