Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-07, 09:03   #9
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva synes du om denne gruppen på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Klarte ikke orientere meg i gruppen jeg (er litt sånn blånn på Facebook), men hele opplegget hørtes rimelig dustete ut!
Men det er vel sånn det har blitt etterhvert - å more seg på andres bekostning er en frihet mange tar seg. Respektløshet i det offentlige rom har nærmest blitt en menneskerett, virker det som (satser på at mange har det som meg og ikke orker å bruke tid på å se/lese de forskjellige bildene og kommentarene, da...).

Til de som gidder: GET A LIFE!!

Dette var som jeg skulle skrevet det selv. Bortsett fra at jeg aldri har giddet å prøve å orientere meg på facebook.

Å sitte på nettet å le av hvordan folk presenterer det de vil selge? Da tror jeg kanskje jeg ville tenkt over hva slags liv jeg har ja. Heldigvis har jeg andre ting å foreta meg.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat