Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-23, 07:59   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette så jeg ikke komme - vi skaffer oss hund

Gratulerer med hund!

Jeg fikk mannen min til å love meg hund da jeg var dødssyk. Han var i utgangspunktet ikke så begeistret, men han ble det når valpen var i hus. Det er utvilsomt mye arbeid, og jeg tror ikke jeg ville hatt hund igjen om vi ikke var to voksne om å kjenne på like mye ansvar. Men det er ingen tvil om at hunden også er uendelig mye glede, og at det nå er vanskelig å se for seg at vi skulle vært uten. Vår er en liten blandingshund. Han kan være usjarmerende bjeffete når fremmede er involvert, men er en ordentlig kosebamse ellers, og han elsker turer av alle slag.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat