Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-07, 09:50   #11
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

(Nå har vi jo to barn, men jeg har ikke prøvd å pakke den nye familien med avgårde, så jeg svarer på en vanlig arbeidsdag før permisjon)

0600: Voksne står opp. Setter på kaffetrakteren som ble gjort klar om kvelden, steller og kler oss.
0610: Jeg sminker meg, mannen spiser noe ordentlig, jeg spiser et tørt knekkebrød og en yoghurt, vi drikker kaffe og leser nettavser.
0630: Vi vekker Try. Steller og kler på ham, putter en frukt og ferdigsmurt matpakke fra kjøleskapet i sekken hans. Try får et glass juice elle melk, leker litt mens vi finner fram passende yttertøy.
0700: Vi forlater huset, har følge et lite stykke, så går mann og barn til barnehagen, mens jeg går rett til jobb. (Vi jobber samme sted)
0720: Jeg er på plass på jobb litt for tidlig for å drikke en kopp kaffe med nattevaktene og omstille meg for jobb.
0740: Mannen er på plass på jobb litt for seint men har anledning til å drikke kaffe mens han jobber. (Han har litt barnehageflex på sin jobb, det har ikke jeg)

Vi dusjer og finner fram klær, lader kaffetrakteren, pakker barnehagesekk og smører matpakke om kvelden.

De dagene jeg begynner 0830, 1500 eller 2200, er det meg som følger Try. Vi går da litt seinere, men er der til frokost 0830.
Regner med rutinen blir ganske lik når jeg begynner på jobb igjen, og det er to barn som skal i barnehage.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat