Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-23, 22:58   #3
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Hvilke støykansellerende hodetelefoner bør jeg kjøpe?

Både jeg og sambo har Sony wh1000-XM4. Jeg elsker mine, bruker dem masse - på flyreiser og sånt og hjemme mens jeg rydder og går rundt eller ikke vil høre fotballkamper eller sånt. Noise cancelling-delen av dem er fabelaktig. Musikk og lytting også.

Sambo fikk dem på jobb, han sitter i åpent landskap og skulle også bruke dem til å snakke i jobbtelefoner, men det viser seg at mikrofonen får med seg masse bakgrunnsstøy så det gikk rett og slett ikke - de var ubrukelige for han til det formålet. Jeg merker det forsåvidt selv også, når jeg en sjelden gang har hatt dem på ute og tatt en telefon på tur langsetter veien f.eks, så klager alltid den 8 andre enden på støy.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat