Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-07, 10:41   #3
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.223
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Kioskromaner" og lesevaner

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hvilken stilling har "kiosklitteraturen" blant FP-leserne? Hvor mange bøker leser du i året, og hvilke sjangere dominerer dine lesevaner?

Jeg leser aldri "kiosklitteratur". Jeg leser mye som nok kan klassifiseres som underholdning, men ikke den typen bøker man bare får i kiosker. De siste årene har jeg lest rundt 20 bøker i året (i tillegg til en del omigjenlesing av ting jeg har lest før); det føler jeg er veldig lite, og jeg synes helt klart jeg burde lest mer. (Da mener jeg "burde" ut fra hva jeg ville trives med, ikke ut fra et ideal jeg synes jeg burde leve opp til. FP og annen nettaktivitet tar opp mer tid enn det strengt tatt burde, i forhold til hva jeg får igjen for det.) Det jeg leser er stort sett bare engelskspråklige romaner, fordelt mellom "klassikere", helt nye ting og science fiction/fantasy, og en og annen norsk roman innimellom. (Har en liste her, om noen skulle være interessert.) I tillegg leser jeg noe tegneserier.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat