Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-23, 12:17   #11
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg - som alltid har sekk og som dermed omtrent alltid sitter med den på fanget - bruker (når buss/tog/t-bane/trikk han massevis av stående folk) å aktivt gå inn for å få sitte der noen har satt sekken/posen/baggen sin. Da bare smiler jeg mitt absolutt største smil, ser på personen og sier "Unnskyld?". Bruker å få plass da.

Jeg er stort sett togpassasjer, og da pleier jeg å tilby folk som opptar 2-3 seter på et smekkfullt tog med seg selv og kofferten sin å løfte kofferten opp på hylla for dem. Menn blir ganske flaue da, men det syns jeg er til pass, når de ikke skjemmes fra før. Hvis de sier "det går bra, det trenger du ikke", pleier jeg å svare at jeg går av etter flyplassen, så jeg kan hjelpe dem med å løfte den ned igjen også, for dette toget er så fullt at vi trenger alle sitteplassene.

Jeg sier alltid dette veldig blidt og selvfølgelig, og ser ganske avvæpnende ut, så da pleier jeg å få vilja mi. (Også er det nok en del som ikke tror at jeg kan løfte en tung koffert og blir forfjamsa av det.)

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat