Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-23, 15:29   #49
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg trodde virkelig ikke at det var en greie at småbarnsfamilier forventet at folk flyttet seg på flyet slik at de (småbarnsfamilien) skulle få sittet ved siden av hverandre.

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Forventer de virkelig det? Hvorfor i all verden bestiller de ikke seter ved siden av hverandre i utgangspunktet?

Det har vel versert noen historier i media om familier hvor flyselskapet flytter på passasjerer etter at man har bestilt og booket seter. Jeg kan jo ikke helt forstå hvordan noen med vettet i behold ikke vil bytte sete om de får en 3-åring ved siden av seg, mens mamma/pappa sitter fem rader bak da, men.

Jeg hadde ikke uten videre byttet bort mitt midtgang-sete mot ett midt-sete et annet sted, men generelt har jeg få problemer med å flytte på meg om jeg reiser alene og noen ønsker å sitte ved siden av hverandre. Gitt at jeg ikke får et ræv sete.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat