Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-23, 16:09   #53
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.762
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Det har vel versert noen historier i media om familier hvor flyselskapet flytter på passasjerer etter at man har bestilt og booket seter. Jeg kan jo ikke helt forstå hvordan noen med vettet i behold ikke vil bytte sete om de får en 3-åring ved siden av seg, mens mamma/pappa sitter fem rader bak da, men.

Jeg hadde ikke uten videre byttet bort mitt midtgang-sete mot ett midt-sete et annet sted, men generelt har jeg få problemer med å flytte på meg om jeg reiser alene og noen ønsker å sitte ved siden av hverandre. Gitt at jeg ikke får et ræv sete.

Nei, Gud forby! Jeg bestiller aldri sete på forhånd, så jeg er forsåvidt forberedt på å sitte hvor som helst, men småunger uten foresatte hadde ikke stått øverst på ønslista, nei.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat