Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet
Herremingudogskaper, så lei man kan bli bare av å tilbakevise påstander her på FP. Henriks tirade er fullt ut forståelig. 
Ingenting jeg har skrevet i denne tråden er basert på noe annet enn det som har kommer frem i media og/eller i tv-serien. (Takk for kilde, Karamell.) Forskjellen er nok at jeg, i motsetning til enkelte andre, ikke er ute etter å ta Ingebrigtsen-brødrene på noe, ikke mener at de skylder faren sin noe, at jeg i 9 av 10 tilfeller legger hovedansvaret for en barn/foreldre-relasjon på foreldrene, at jeg (også basert på offentlig tilgjengelig informasjon) vet at Gjert ikke trenger å trene Narve for å ha til salt i grøten, at det er åpenbart for meg at Gjert ikke trenger å styrke selvfølelsen ved å fortsatt få være suksessfull trener, eller at det å insistere på å trene sin sønns konkurrent er gjort for å bedre relasjonen til nevnte sønn. Pg det er milevis forskjell på å slutte å ha sin far som trener, og det at Gjert ikke en gang kan gis akkreditering og tilgang til den norske troppen. Det ligger åpenbart mer bak enn trenerbytte. Gjert er ikke offeret her.