Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-23, 15:14   #70
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Hva er det de har gjort? Det de har gjort er at de har nektet Gjert I tilgang - slik at han ikke forstyrrer sønnen Jakob. Dette er vel i den profesjonelle relasjonen, hvor de har sagt at de ikke ønsker å ha kontakt med han. De trenger vel ikke å vite mer?

Og, angående Henrik I sin tirade så sier jo Slovik at han ikke vet hva Henrik I sikter til? lenke her.

Jeg tror ikke at en enkeltutøver får diktere at en annen utøvers trener ikke får akkreditering fordi dette «forstyrrer». Det er jo åpenbart at det også forstyrrer Narve at han ikke får ha treneren sin der. Så da tenker jeg at det har blitt gjort en vurdering der, basert på kunnskap vi andre kanskje ikke innehar. Men det er selvfølgelig ren synsing fra min side.

Utover det har jeg ikke finlest noe som helst av det som skrives, det er jo åpenbart at de det dreier seg om ikke ønsker fokus på det og ikke vil ha det i media. Jo flere klikk, jo mer skriver de om det.