Tråd: Morgenkåpe
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-23, 23:20   #17
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.666
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morgenkåpe

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Når jeg ser prisen på de siste der er jeg litt takknemlig for at jeg aldri noensinne verken har eid eller ønsket meg en morgenkåpe, faktisk er det et plagg jeg overhodet ikke kan forstå hva jeg skulle brukt til.

Jeg skjønte heller ikke det, før sønnen ble pre-teen og vi begge synes det var ubehagelig at jeg gikk i bare trusa foran ham. Jeg orker ikke kle på meg om jeg har dusjet før jeg skal legge meg og bare spise kveldsmat først, og jeg er ekstremt dårlig på å huske å ta med meg klær fra soverommet inn på badet om morgenen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat