Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-23, 00:59   #9
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.254
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Veldig spent på hva det betyr, gajamor.


Men ang det Malama skrev i den andre tråden:

Sitat:

Hmm, nå hr ikek jeg for vane å spørre folk om det, men jeg oppfatter det ikek som om folk rundt meg tror oslo er skitfarlig, altså. Heg så en sak på vg om "er oslo farlig" v faktisk.no og tenkte bare "hæ, hvem har sagt et?" (for jeg leser vel generelt ikke det listhaug sier, er det hun som har sagt det altså?)

Den oppelvelsen har jeg ikke at folk tror, men kansje det bare er meg som aldri har tenkt tanken engang. (At man skal ikke nødvendigvis gå med penger stikkende ut av baklomma, ja, men at det er FARLIG, nei... Ville ikke gått med penger ut av baklomma hjemme heller )

Dette varierer selvsagt MASSE. Bare på det lille stedet jeg kommer fra, så varierer kulturen fra det mest innavla og bakstreverske og dobbeltmoralske på ett sted, til det mest utadvendte, inkluderende og fremoverlente til stedet en mil unna. Hørt på klasse-reunion på sted 1: "Åja, du bur i Oslo, du. Huff. Huff. Eg var innom der på veg heim frå Syden ein gong. Da var jo fullt av negra, fatta ikkje kossen du helde ut". Så joda. Neida.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv