Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-23, 07:51   #15
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Jeg flyttet jo til Oslo i 2000, og husker en telefonsamtale med ei venninne på vei hjem fra undervisning. Klokka var 21, og jeg måtte ned på Oslo S for å ta t-banen ut til Holmlia. Venninna mi tiltet i vinkel, at jeg kunne gå på Oslo S så sent, jeg kom jo til å bli drept! Og da jeg (mystisk nok) overlevde det, og gikk av t-banen på Holmlia, og hun spurte hvor jeg nå var, så tiltet hun nok en gang..

I 2007 var farmor helt fortvilt over at jeg lot Storebror sove dupp UTENDØRS ALENE, for jeg bodde jo i Oslo! Gudene må vite hva hun så for seg, for hun så ikke for seg vårt stille rekkehusområde på Lambertseter. Hun roet seg etter at pappa tok bilder av hvordan det så ut rundt oss.
Jeg tror hun så for seg at jeg satte fra meg ungen midt på Karl Johan eller noe.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv