Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-23, 10:14   #23
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.732
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #16

"De fleste" her synes jeg har minst en elbil. Vi er jo tross alt sunnmøringer, og det er langt billigere. Vi har jo fått bomring også, og dessuten har vi langt billigere strøm enn diesel. Vi var rent treige som ikke kjøpte elbil før i år.

Og ja, Oslo er "stas å besøke". Men innvandrere, de har vi ikke så mange av. Altså utenom arbeidsinnvandring, polakker og sånn. Også et økende antall ukrainske barnefamilier da, merker jeg på skolen. Mistenker at disse oppleves som mindre "skumle " enn "Oslo sine innvandrere". (dog mye misnøye med tidlige spor etter at polakkene sitter på uteskolen og drikker da...Men verftet tar mye ansvar der. )

Helt hvorfor så mange av de rundt meg synes frp er det rette er det nok mange grunner til.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv