Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-23, 11:27   #63
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Vi er heller ikke nevneverdig plaget med babyer på jobb. Men de ansatte som er i permisjon kommer gjerne innom på besøk, på ett eller annet tidspunkt, og viser fram babyen. Men vi har ganske store lokaler, besøket foregår i den sosiale sonen, kaffe- og lunsjkroken, og gjerne rundt lunsj- eller kaffefpausetider, så de som er der og digger babyen er folk som har tatt seg en pause. De tar selvsagt ikke med babyen inn i kontorlandskapet der folk sitter og jobber, så det synes jeg bare er koselig. Jeg blir ikke akkurat tussete, men jeg synes jo det er hyggelig å se babyen og gratulere den nybakte, og de oppfordres gjerne til å komme innom også, fordi det er mange som vil hilse på. De som ikke er interessert i babyer sitter bare fortsatt på plassen sin og jobber. Det som kan være forstyrrende er hvis det blir mye kakling fra veldig mange på en gang, hvis veldig mange kommer strømmende for å se babyen i lunsjkroken, det er jo ikke lydisolert heller. Men det skjer ikke ofte nok til å være et problem, det er mye oftere kakling før og etter møter med mange deltakere, der folk blir stående lenge utenfor møterommet. Det skjer sikkert hver uke.

Sist redigert av My : 11-09-23 kl 11:39.
My er ikke aktiv