Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-23, 13:34   #30
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.958
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Jeg tror mye ligger i at politikere i "gamle dager" i større grad var en av oss, de kom fra folket og var en del av folket. Mens nå ser det ut som toppolitikere lever i en egen boble, og når de ikke er på tinget el er politiske rådgivere, så jobber de i First House. Når gubben tjener 1,8 mill på aksjehandel på si uten at du merker det, da er det åpenbart at de lever i en annen verden enn oss vanlige velgere, selv de som stemmer høyre. Jeg syns det er et problem for demokratiet.

Det er jeg enig i, at det er et problem for demokratiet, altså. Men jeg har nok tenkt at politikere egentlig er like mye «en av oss» som tidligere, men at det er folket som har endret seg uten at vi har tenkt på det på samme måte.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat