Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-23, 10:05   #119
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.087
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Jeg tror jo jeg vet innholdet i mannens økonomi,men har jo ikke tilgang til hans nettbak, ligning, papirer. Hadde han villet skjule sånt for meg hadde han nok fint fått det til.

Jeg går ikke i mannens kontoutskrifter jeg heller, men hadde jeg vært statsminister (eller hadde lignende stillinger som krevde totalt transparens), så burde, og hadde, jeg gjort det. Og om noen, så vet Erna Solberg hva som kreves. På det punktet synes jeg ikke synd i henne, hun har valgt (for det er et valg) å bare stole på at mannen ikke lenger handlet med aksjer.

Det er faktisk ikke mer synd i henne enn i en mottaker av støtte fra NAV som ikke får med seg alle hundrelapper som partneren får inn, det er faktisk mye mindre synd på henne. Hun har veldig mye mer, og mange flere rundt seg, enn andre som kommer i klemme, og hun er en av årsakene til at systemet er som det er for alle disse som misser på en julebonus eller en klunk med feriepenger.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat