Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-23, 10:29   #215
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.647
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Mnja. Nei, jeg mente ikke et samlet pressekorps, men at deler av pressen kan ha visst ting de burde publisert før valget.

Hvem er «deler av pressen»? Det er jo E24 som har kjørt denne saken, mener du at redaksjonen i i E24 har ventet med å publisere en sak som var trykkeklar for å gi Høyre en fordel i valget? Det er i så fall en drøyt konspiratorisk påstand som bare bidrar til å spre mistillit. Mediene har jobbet beinhardt de siste årene med å avdekke høyst kritikkverdige forhold hos politikerne våre, og fortjener ikke sånne antydninger.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og så syns jeg det blir interessant å få opp tidslinjene her. Jeg vil tro at E24 satt i en skikkelig knipe i dagene opp til valget der: Publisere noe ikke-bekreftet rett før et valg, selv om de nok var temmelig sikre på at dette VAR en sak, eller ha solid substans i saken, eller vente til det var bekreftet, etter valget. Det er litt damned if you do, damned if you don't.

Nei, det er egentlig ikke så vanskelig. Saken skal trykkes når den er kvalitetssikret og klar. Punktum. Dette skjer jo med varierende sensasjonsstørrelse ved hvert eneste valg, så her er redaksjonene godt trent.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat