Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-23, 14:54   #2
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gave til svigerinne, 50 år

Da tenker jeg mer symbolsk, noe som treffer mer enn noe dyrt. Altså utnytte det du vet om henne personlig. Skal gi noen eksempler: Venninne er kjempeglad i nonstop, liker aller best de gule. Kjøpte pose med bare gule på Freiabutikken i Oslo. Eller humor, om det passer. Til min søster kjøpte jeg mange små pakker òg leste opp betydning bak (det kan skrives også). Type kamferdrops til å ha i nattbordskuffen for med alderen blir det jo tørt både her og der... Sjal i hennes farger siden de eldre plutselig blir allergiske mot frisk luft type trekk osv. Ellers hva med gavekort på opplevelse? Noe helt utenom det vanlige som alpakkavandring?