Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-23, 15:02   #3
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave til svigerinne, 50 år

Jeg sliter med det samme. Til venninnen min, som blir 60 om etpar måneder.
De lever helt annerledes enn oss. Farter rundt på dyre restauranter, kjøper dyre merkeklær og vesker.

Jeg klarer aldri å toppe noe uansett. Husker hun fikk liten håndveske fra dyrt merke av mannen til 50års gave.

Jeg har kapitulert så holder på å strikke sokker, selbuvotter, tovede flettevotter og sånt lite Sophiescarf. Om det blir tid så skal jeg strikke et sjal i alpakka/silke. Tenkte å pakke det i en eske med silkepapir rundt...

Tenkte å kjøpe en parfyme i tillegg.
Kom på nå, kanskje jeg skal kjøpe adventskalender fra Babor. Deilig luksus med de oljene.
Og kanskje en pakke med konfektbiter fra Pascal.

Vi er bedt i selskapet. De har leid rom på restaurant i Oslo.

Da mannen hennes fylte 60 fikk vi snust opp hvor de skulle ut og spise. Ringte restauranten og avtalte med hovmester at de skulle få champagne når de hadde satt seg. Vippset til hovmesteren. Ble skikkelig suksess.☺️