Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-23, 23:33   #318
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Er det bare jeg som ikke klarer å se hvor S.S henges ut på Høyre sin nettside.

Og du mener altså at Erna, i kreft av å ha vært statsminister, burde tatt hele ansvaret og skylden for dette alene? For det er jo det hun måtte ha gjort om hun skulle utelatt mannens rolle i dette. «Sindre handlet aksjer, jeg påtar meg hele ansvaret»?

Sammenlikningen med Wara blir jo dum. Han trengte ikke å si noe som helst. Det ble omtrent ordrett sitert fra rettssaken kona gikk gjennom (og man kan vel anta at han trodde oå henne til bevisene kom på bordet i rettssaken).