Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-23, 11:52   #17
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan "alle" ha politiske verv?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Man må jo rent faktisk HA tid til å ha et verv, for å ha det. Det sier vel i grunnen seg selv.

Mente ikke tid-tid, mer anledning. Anledning til å ta seg tid. Men ja. Tid OG anledning. Og det er vel kanskje et lite demokratisk problem/dømmes av likemenn problem om man ender opp med å rekruttere fra en kun visse deler av samfunnet.

Ikke for det. Mitt inntrykk mht politikere er jo at folk som brenner heftig for politikken tar seg tid. Jeg kjenner til tilfeller der jeg tenker at vedkommende har en partner som må være forståelsesfull beyond det meste (men hvem vet, hen sitter kanakje hjemme og trader aksjer. :fjaser: ).