Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-23, 11:06   #19
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør Erna gå av eller sitte som leder av Høyre?

Jeg mener Huitfeldt-saken og Solbergsaken er sammenlignbare. Begge har blitt lurt, begge kunne, og burde sikkert, sjekket bedre. Huitfeldt hadde tilsynelatende lettere kunnet sjekket enn Solberg. Omfanget er langt større, og luringen foregått mer systematisk, for Solberg.

Forskjellen med Moxnes er ganske åpenbar: Det var HAN som valgte å stjele, selv. Og det var han som valgte å systematisk og iherdig ljuge om forholdet, så lenge han bare klarte. De to andre har vært uaktsomme i en eller annen grad, og blitt rundlurt av en nærstående.

Med Solberg, så er det tidslinjen jeg syns er mest trøblete, og der jeg er usikker på om jeg har tillit.

Og så er det annerledes for et parti å velge om de vil ha tillit til en leder, enn for en statsminister å ha tillit til en statsråd. Så sånn sett "bør" kanskje Huitfeldt gå før Solberg. Og jeg har tillit til Huitfeldt.